woensdag 17 november 2021

Advent uitdaging (6)

Deze week wil ik Quosey aan jullie voorstellen. Het is de tweelingbroer van kerstkabouter Nosey en ze zijn vrijwel niet van elkaar te onderscheiden. Of toch wel: als je goed kijkt dan kun je een gaatje zien in de houten kraal die de neus van Nosey vormt. Bij het maken van Quosey heb ik ietsje beter opgelet en de neus zo bevestigd dat het gaatje zich aan de achterkant bevindt.
De bordeaux kerstbal is geborduurd door Kirsten Schmidt naar haar eigen patroon. Het kussentje heb ik gemaakt, gewoon van een gekocht pakketje. Het is wel heel fijntjes, dat vind ik het mooie eraan.

6 opmerkingen:

Corina zei

Leuke tomtes en mooie borduurtjes!

Céline zei

Wat een mooie dingen heb jij gemaakt.

De Breimeisjes zei

Ze zijn leuk, je tomtes. En ook je andere werkstukken, prachtig!

Corrie zei

Leuk al die kleine dingen. Vooral die borduursel vind ik erg mooi.

Annet zei

Weer een leuke aanvulling!

Gonda Westra-Steursma zei

Ook heel leuk om met kleine projectjes bezig te zijn. Helemaal leuk kerstig bij advent én kerst passend.
groeten, Gonda