dinsdag 1 maart 2022

Leuke links


Het is me op 1 februari goed bevallen om deze rubriek nieuw leven in te blazen. De frequentie zal wel wat lager zijn: ik denk nu aan een maandelijks bericht.
  • Om te beginnen een mooie blog als Engels geen probleem voor je is: Knit, paint, sew. Hoewel de naam anders doet vermoeden, zijn er vooral gratis brei- en haakpatronen te vinden.
  • Een "oudje" die ik graag nog eens onder de aandacht wil brengen, is de blog van Gazette 94. Ze plaatst bijna nooit meer een nieuw borduurpatroon, maar ze heeft een hele collectie ontworpen.
  • Op de blog de Breimeisjes staan een flink aantal patronen en tutorials om te breien en te haken.

3 opmerkingen:

Sushy zei

Leuk om te zien, ik vind het soms lastig om nieuwe blogs te vinden dus dit helpt goed!

Elizabeth zei

Ik ben ook altijd blij met je leuke links. Voor mij sprong de eerste er dit keer uit!
Dankjewel...

Gonda Westra-Steursma zei

Leuke links om te struunen [kijken]. Dank.