zondag 26 juni 2022

Schuimrubber blokken

Voor de babyblokken uit de vorige blogpost, heb ik schuimrubber blokken van 10x10x10 centimeter gebruikt. Daar heb ik wel eventjes naar gezocht, want eerlijk gezegd had ik een beetje haast met mijn kraamcadeautje. Maar waar vind je zoiets, werd me gevraagd.

Eigenlijk zijn er twee mogelijkheden:
  • je kunt ze online bestellen bij een hobbywinkel. Als je zoekt op "schuimrubber kubus" vind je een flink aantal shops die ze in voorraad hebben.
  • Bij een winkel in schuimrubber zijn ze goedkoper. Zo kun je bijvoorbeeld hier terecht in Amsterdam. Ik betaalde 9 euro voor 16 blokken.

2 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ja, zo zijn ze wel het mooist! Ik heb destijds een stuk schuimrubber gekocht op de markt en daar verschillende 'plakken' van gesneden en die op elkaar gestapeld.

Marion van de Sande zei

Dank je voor de informatie!!!