donderdag 16 mei 2024

Botanical Lego

In de DUIC heb ik gelezen dat er een tijdelijke winkel in Utrecht op de Lijnmarkt geopend is met Botanical Lego. Eerlijk gezegd was dat een volkomen nieuw verschijnsel voor mij, dus ging ik een kijkje nemen.
In de winkel kun je rustig even rond lopen, want ze verkopen er niets.
Op een afstandje ziet het er prima uit, eerlijk waar.
Je moet niet te dichtbij komen, want dan blijkt het inderdaad gemaakt te zijn van Lego.
Heel ander Lego dan de basisbouwsteentjes waarmee je eindeloos kunt variëren en dat is meteen het grootste knelpunt voor mij. Daarnaast is het een grote hoeveelheid plastic. Toch heb ik de bloemstukken bewonderd. Je kunt er nog tot en met 18 mei terecht, dus je moet snel zijn als je het nog wilt zien.

2 opmerkingen:

Gonda Westra-Steursma zei

Dat is echt grappig dat je dit laat zien. Ik wist ook niet van het bestaan, totdat dochterlief mij hierop attendeerde. Zij heeft diverse botanical boeketten in huis staan. Ik heb zelf twee zonnebloemen in elkaar gezet. Staat grappig in de badkamer. Maar meer hoef ik ook niet.

Bertiebo zei

Je moet dus juist wel dichtbij komen. Ik vind het geweldig!