dinsdag 28 mei 2024

Leuke links



Aan het eind van de maand weer een nieuw lijstje links. Veel plezier!
  • Ravelry is onovertroffen bron van gratis brei- en haakpatronen. Toch is het leuk dat er een soort Nederlandse tegenhanger is, namelijk Yarnsea.
  • Hoewel het merendeels geen kant-en-klare patronen zijn, is dit Pinterestbord met passementknopen inspirerend.
  • Bij Dutch Little Dots vond ik een aantal gratis haakpatronen. Vooral het olifantje vind ik erg schattig en een leuk klein werkje.

2 opmerkingen:

Gonda Westra-Steursma zei

Dank voor de links. Ik keek even bij passementknopen. Ik had er nog niet van gehoord, maar de handgemaakte knopen zijn leuk! Bij het googelen op passement zag ik dat er ook een winkel in Utrecht zou zijn, De Passementerie. Wellicht bij jou bekend?
Leuk om de knopen te bekijken.

Elizabeth zei

Passementknopen... echt nog nooit van gehoord, maar weer wat geleerd!
Dutch little dots kende ik wel, maar Yarnsea dus weer niet.
Een Nederlandse site met een Engelse naam; dat is dan wel weer apart...
Bedankt voor je links!