zaterdag 28 februari 2009

Klaar!


Morgen begint de SAL Japan op deze blog en net op tijd heb ik mijn "voorbeeld" af. Het borduurwerk was al een tijdje gereed, maar de afwerking liet nog even op zich wachten. Ik heb eerst geprobeerd om een geschikt lijstje te vinden. Door het afwijkende formaat lukte dat echter niet, dus is het een ornament geworden.

Voor de rand had ik een wit koordje nodig. Dat kun je zelf in elkaar draaien en hoewel het de eerste keer was dat ik het deed, vind ik het aardig gelukt. Dat komt vooral door de goede handleiding die ik vond op de site Just A Thought. De moeite waard om zelf eens te proberen. Zo'n touwtje kan ook bijvoorbeeld goed van pas komen bij het inpakken van een cadeautje. Omdat je het zelf in elkaar draait, kun je zelf een mooie kleurencombinatie bij elkaar zoeken.

2 opmerkingen:

studiowit zei

Hij is mooi geworden.
Leuk gedaan.
Groetjes
Inge

Yoyo zei

That turned out very nice. I am so earger to begin my own.