zondag 22 februari 2009

Nog een week


Volgende week zondag begint de SAL Japan op deze blog. Als je mee wilt doen, dan kan dat natuurlijk. Opgeven is niet noodzakelijk, maar ik vind het wel leuk om te horen dat er belangstelling is.

Zelf ben ik alvast begonnen met het proefborduren van het patroon, zoals je op de foto kunt zien. Geen overbodige zaak: ik heb er al drie foutjes uitgehaald. De bovenste drie randjes zijn in de kogintechniek gemaakt, het middendeel bestaat uit twee kraanvogels in kruissteek en onderaan komen drie randen gebaseerd op sashiko-motieven. Met de linker kraanvogel en het laatste randje ben ik nog niet klaar en natuurlijk moet het geheel ook nog afgewerkt worden.

4 opmerkingen:

Jane zei

This looks lovely, especially the blue on white

Annet zei

Het wordt mooi!

studiowit zei

Mooi zo, dat wit op blauw!

Aty zei

mooi word het en vooral de kleur ik ben nl gek op blauw

groetjes Aty