dinsdag 4 mei 2010

Handwerkblogs in het Nederlands (36)

Elke dinsdag geef ik een paar links naar Nederlandstalige handwerkblogs die ik in de loop van die week heb ontdekt.

Borduren
Afke's merklap-blog lijkt een beetje voor insiders geschreven te worden, maar er zijn mooie werkstukken te zien.

Breien
Deze week werd ik gewezen op Life 'n knitting, de breiblog van Carla M. Dat ik die niet eerder heb gevonden, het is echt de moeite waard om deze blog te volgen. Door een beetje doorklikken vond ik hier ook het leuke en eenvoudige patroontje van een Korknisse (de Nederlandse vertaling staat onderaan de pagina).

Naaien
Esther is een echte Tilda fan. De meeste werkstukken die zij laat zien op Hobby Es zijn met de naaimachine gemaakt.

1 opmerking:

Riet zei

Afke's merklappenblog kende ik nog niet. Leuk dat er allerlei dingen over Gelderland staan (die ik dus gemist heb...) Ik heb hem opgeslagen om nog eens te bekijken.
Bedankt voor de tip!

Groetjes Riet