zondag 13 juni 2010

100.000 bezoekers! / Challenge


Voor een keertje schrijf ik mijn tekst in het Engels, zodat ook alle buitenlandse bezoekers het goed kunnen begrijpen. De Nederlandse vertaling volgt hieronder.

Yes! My blog has been visited 100.000 times! I announced earlier that I would start a new design challenge for this special occasion and of course I will keep my promiss. The challenge is all about postcards. I like to stitch them, to receive them and to keep them. It is always good to receive nice mail.

So here are the rules of the challenge:

Design a counted thread postcard of your city, region or country. The maximum format is 42 x 60 or 60 x 42 stitches. Mail the design to me before the 15th of July 2010. Of course I will give the credits of the design to the sender, but when you are participating in this challenge I will publish your design on my blog and on Flickr.

Now the good part, of course there are prices included:
1. I will stitch my personal favourite and send it to the designer.
2. I will use the randomizer to find another winner and will stitch that design as well.
3. A third winner (chosen by the randomizer as well) will receive a little surprise parcel with stitching goodies.

The first postcard design is from Utrecht, my hometown. It is showing the tower of the Dom of Utrecht, built in the 14th century. In 1674 a fierce storm destroyed part of the cathedral. The tower was undamaged, but the remaining section of the church and the tower were never reconnected.

Hoera!! Honderdduizend bezoekers hebben een kijkje genomen op mijn blog! Ter ere van dit feestelijke feit, organiseer ik een kleine ontwerpwedstrijd. De typisch Nederlandse titel van deze wedstrijd is "Groeten uit". Het draait namelijk helemaal om geografische ansichtkaarten.

Hier zijn de regels van de wedstrijd:

Ontwerp een ansichtkaart van jouw dorp, stad, streek of land, die geborduurd kan worden op aftelbare stof. Het maximum formaat is 42 bij 60 of 60 bij 42 steken. Mail het ontwerp voor 15 juli 2010 naar mij. Natuurlijk zal ik de naam van de ontwerper/ster vermelden, maar als je deelneemt aan de wedstrijd dan geef je me daarmee ook toestemming om het ontwerp te publiceren op mijn blog en op Flickr.

Bij een wedstrijd horen natuurlijk ook prijzen:
1. Mijn persoonlijke favoriet zal ik borduren en toesturen aan de ontwerper/ster.
2. Met behulp van de randomizer zal ik een tweede winnaar uitkiezen en ook dit ontwerpje zal ik borduren en opsturen
3. Een derde eveneens door het lot aangewezen winnaar zal een verrassingspakketje thuisgestuurd krijgen.

Hierboven zie je als beginnetje alvast een eenvoudig ontwerpje van mijn hand waarop de Dom van Utrecht afgebeeld staat.

3 opmerkingen:

miriam zei

Hallo miriam,

Al die miriammetjes maakt het wel verwarrend hahahaha.
Zag dat je langs was geweest op mijn blogje bedankt daarvoor.
Had daar ook al een berichtje achter gelaten maar mijn moeder haar winkel zit in voorburg.

Ga eens even lekker snuffelen op jou site want dat ziet er ook heel leuk uit allemaal

groetjes ♥ miriam ♥

Miriam zei

Hier nog een Miriam!

Wat een onzettend leuk idee zeg. Ik heb nog nooit wat ontworpen, maar ik zal m'n gedachten er eens over laten gaan.

Groetjes
Miriam

Annet zei

Gefeliciteerd! Het is een leuk idee, ik ben benieuwd naar de ontwerpjes.