dinsdag 4 oktober 2011

Leuke links


Vorige week ben ik met een nieuwe serie begonnen, genaamd "leuke links". Volgens mij is deze titel helder, dus hier komen de links van deze week:
  • Als je van het uitproberen van borduursteken houdt, kijk dan eens op de blog Quieter moments. Deze blog wordt niet meer bijgehouden, maar het is zeer de moeite waard om het aanwezige materiaal te bekijken. Ruit veranderen is bijvoorbeeld zeer grondig en fantasierijk uitgeprobeerd.
  • Van een hele andere orde is de mooie blackwork sampler van Agnes Palko.
  • Wil je kerstballen haken in plaats van breien? Kijk dan hier voor een basispatroon.

4 opmerkingen:

Marianne zei

Hoi Miriam,

Gister de kalender ontvangen!
Dankjewel : ik vind 'm erg leuk!!

Groetjes,Marianne

Miny zei

Leuk zo zie je weer eens wat anders!!

Groeten Miny

Elizabeth zei

O,ik ben heel blij met deze linkjes, Miriam.. dat snap je wel!
Wat is er toch veel mogelijk, nu nog veel meer tijd hebben om al dat moois uit te proberen!

De borduurvrouw zei

Bedankt voor de links Miriam, erg leuk. Ik sla ze op en ga ze later uitgebreid bekijken.