vrijdag 16 september 2022

André Zentveld

In de etalage van een bakkerij in Harmelen zagen we bij toeval dit schilderij van André Zentveld. Het is door de etalageruit heen gefotografeerd, vandaar dat het een beetje spiegelt. De vrolijke kleuren en de naïeve stijl spreken meteen aan. Het bleek een onderdeel te zijn van het kunstlint 2022 in groot-Woerden. Nog imposanter vind ik het werk Circle of life van Zentveld, dat te zien is tot en met 2 oktober bij branderij Joost, Voorstraat 45 in Woerden.
Bescheidener, maar niet minder mooi, is het visitekaartje van André Zentveld. Hij woont in Harmelen en aan belangstellenden laat ik graag zijn naam, adres en mailadres weten.

2 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ik houd wel van die stijl en kan niet zeggen welk werk ik het mooist vind.
Wat leuk al die gekleurde luikjes op het borduurwerk!

Bertiebo zei

Ontzettend leuk dit, ik hou er van!