zondag 13 november 2022

Bygone bouquet

Ik heb een lade met kleine borduurpakketjes, die wachten tot ik zin krijg om iets geheel voorgeprogrammeerds te doen. Soms is het namelijk heel makkelijk dat je er niets extra's bij hoeft te zoeken, zelfs geen naald. Het pakketje gaat met een klein borduurschaartje in je tas en je kunt het meteen gebruiken. Zo ging het ook met dit borduurtje op plastic canvas, dat bij CrossStitcher 358 hoort. De foto op het pakketje was zo groot, dat ik zonder patroon meteen aan de slag kon. Toch nog een aardig klusje. Hoe het afgewerkt gaat worden weet ik nog niet, want ik vind dat het iets rustigs moet worden. Het is zo bont genoeg. Wat zouden jullie ervan maken?

3 opmerkingen:

Bertiebo zei

Dat is precies mijn borduurprobleem. Ik doe het graag maar ik weet nooit wat ik er mee moet

Céline zei

Kan je er misschien een broche van maken? Die kan je dan spelden waar je wilt.

Gonda Westra-Steursma zei

Ik zou er met stof een soort medaillon van maken.
Je kunt er altijd nog een kaartje van maken en versturen.
Gr. G.