donderdag 3 november 2022

Leuke links



Elke maand post ik een paar leuke links. Ook al ga je ze niet maken, een kijkje nemen is de moeite waard.
  • Een beetje out-of-topic, maar origami vond ik als puber al boeiend. Deze Happy hearts heb ik nog niet uitgeprobeerd, het ziet er in ieder geval niet ingewikkeld uit.
  • Vingerloze wanten zijn een snel breiprojectje. Of het echt in een uur per want te doen is, dat laat ik in het midden.
  • Daphne heeft een flinke verzameling haakpatronen op haar blog staan.

2 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ik heb nooit de functie van vingerloze wanten begrepen; je vingers worden toch het eerst koud?
De laatste link vind ik het leukst!

Gonda Westra-Steursma zei

Leuke tutorial van de harten. Niet heel lastig met toch een heel leuk resultaat! Dankjewel.
Gr. G.