donderdag 23 februari 2023

Mini

Je zou haast vergeten dat dit een borduurblog is, zo vaak laat ik iets anders zien. Eerlijk gezegd heb ik de laatste tijd heel weinig uit mijn handen laten komen op borduurgebied. Maar laatst toen ik een lange treinreis maakte, nam ik een klein doosje mee met benodigdheden zoals DMC, een schaartje en een lapje. Bij Cross Stitcher 391 van januari 2023 zat een kalender met patronen van Durene Jones en daarvan heb ik er eentje gemaakt. Omdat ik hele fijne Aida heb gebruikt, is het een werkstuk op miniformaat geworden.

6 opmerkingen:

Dientje zei

Oef, wat een ieniemini, maar wel erg mooi. Groet, Dientje

Bertiebo zei

Wat mooi. Ik ben benieuwd wat je met zo'n klein lapje doet.

De Breimeisjes zei

Zo klein! Prachtig!

Gonda Westra-Steursma zei

Wat een mooi klein werkje. Gelukkig zit het twee euro muntstuk erbij, zodat we kunnen zien hoe klein. Snoezig.

DagelijkseOnzinDingen zei

Wat een schatje!

Elizabeth zei

Wat een kleintje... Ik geloof dat ik dat niet meer goed zou kunnen zien!