zondag 5 februari 2023

Muzikaal filmpje (3)

Vandaag een echt kinderliedje, namelijk "Papa gaai ging fietsen" van Jeroen Schipper. Het komt uit de liedbundel "Swingen als een kangoeroe". Wel eentje met een gehaakte animatie, dus hoort ie echt thuis op deze handwerkblog. Het haakwerk verdient ook credits, dat is gemaakt door Elna Lerk-de Wolf, Sytske Kan, Maartje Lindeman, Dettie van de Schaaf, Angela Wiggers en Anneke van der Mey. Het haakontwerp van de grote Gaaien is van Ilaria Caliri en is afkomstig is uit het boek "Amigurumi Circus" van Metoorbooks.

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Als ik nou nog zou werken zou ik het liedje meteen morgen invoeren in mijn groep. Nu ga ik het zingen als mijn kleinkinderen er zijn. Zo hebben ze heel wat liedjes geleerd.Ik vind het ook zo leuk als een liedje dat ik jaren op school heb gedaan, ineens door de kleindochter die op het schoolkoor zit, wordt gezongen. Ik hoorde laatst ineens Make new friends en ook Cookaburra

Dientje zei

Geweldig filmpje met die gehaakte papegaaien. Genieten. Groet, Dientje