zaterdag 25 februari 2023

Te grijs

Ondertussen ben ik ook nog bezig met een breiwerkje. Helaas krijgt dat niet precies de gewenste kleur. In de winkel hebben we goed naar de beschikbare sokkenwolletjes gekeken. De bedoeling was dat het breisel verschillende tinten blauw en eventueel wat wit zou krijgen. Op grond van het uiterlijk van het bolletje hebben we dit verlopende garen geselecteerd.
Helaas hebben we het etiket niet uit het bolletje gepeuterd, ook al omdat we de wol netjes wilde laten liggen. Want verborgen in de knot was toch echt wel te zien dat het niet geheel de goede kleurencombi was. Nou ja, ik ben gewoon maar aan de brei gegaan. Het wordt heus mooi. Alleen een tikje te grijs ...

2 opmerkingen:

Dientje zei

Jammer dat het niet aan de verwachtingen voldoet. Ik vind de kleuren, op de foto, wel mooi. Ik hoop dat het uiteindelijke werkstuk toch gedragen gaat worden. Fijn weekend, Dientje

Elizabeth zei

Toen ik je eerste foto zag, had ik de tweede van het bolletje nog niet gezien.
En ik dacht ... 'mmmm, te grijs?'
Maar ik snap nu wat je bedoelt.. En toch is het een prachtige combinatie!
Maar ja, als je iets anders in je hoofd had... dan is het toch wel een beetje balen...