donderdag 28 september 2023

Hele grote giraffe

In het kader van mijn herstel zwem ik in warm water, fiets ik buiten of op de hometrainer en wandel ik vooral veel. Dat gaat niet altijd van harte, gelukkig wel steeds een beetje beter. Het helpt om steeds een andere route te nemen en zo kwam ik deze reuzegrote giraffe tegen tegenover het Smaragdplein. Jan is de man heeft deze mural recent geschilderd. In Utrecht is veel werk van hem te zien van diverse aard. Deze langnek vind ik erg fraai geworden, echt een toevoeging aan een wat saai gebouw.

7 opmerkingen:

miekequilt zei

Wauw, wat een geweldig beest. Heel mooi gedaan. Sterkte met je herstel.

De Breimeisjes zei

Prachtig!

Dientje zei

Geweldig. Groet, Dientje

Bertiebo zei

Die is echt geweldig. Hopelijk knap je snel verder op

Elizabeth zei

Ontzettend knap als je zoiets moois kunt maken!

Creatieshaken-ria zei

Prachtig de muur schildering.

Willy zei

Die giraffe wil ik ook wel op onze flat.