dinsdag 16 januari 2024

Handwerkbeurs Houten

Al een paar jaar was ik van plan om weer eens naar de handwerkbeurs te gaan. Ooit ben ik daarmee gestopt, omdat ik een jaar lang echt niets wilde aanschaffen op handwerkgebied. Niet dat ik nu veel nodig had, maar al het moois wilde ik graag weer eens bewonderen. Het toeval wil dat de beurs in 2024 dichtbij werd georganiseerd, een goede aanleiding dus om dit keer te gaan.
Je kunt wel raden dat ik toch niet met lege handen thuis ben gekomen. :)
Hier zie je een paar van mijn aankopen, die ik o.a. bij het Gaerenhuis en Pieterse heb gedaan. Leuk kaartje hebben ze, vind je ook niet?

5 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ja, dat is een mooie tekst op het kaartje! Maar we hebben het materiaal wèl nodig...
Die Franse handwerktijdschriften zijn bijzonder mooi hè.. ik heb er ook een paar.
Wat hebben we een heerlijke hobby!

conny's quilts en creaties zei

Mooi kaartje. Fijn dat de beurs leuk was

De Breimeisjes zei

Twee van mijn vriendinnen zijn ook naar de beurs geweest, zij vonden het ook heel leuk.
Ja, prachtige tekst is dat!

Dientje zei

Mooi kaartje, maar ook mooie borduurwerken. Die Franse bladen zijn altijd zo mooi. Groet, Dientje

Gonda Westra-Steursma zei

Leuke aankopen heb je gedaan. Het is altijd handig om iets op de plank te hebben liggen. Vooral als het er zo leuk uitziet. De beurs is altijd leuk om rond te struinen. Je ziet van alles en wellicht kom je ook nog bekenden tegen.
Heel handig als het in de buurt is. Zwolle was altijd op een uur rijden bij ons vandaan. Houten is uiteraard veel verder. Enfin, heb je ook eens mazzel dat het bij jou in de buurt is.
Gr. G.