zondag 9 januari 2011

Cadeauzakje


Op de blog van Lia kwam ik leuke gehaakte zakjes tegen, waarin je een klein cadeautje zoals een stukje zeep kunt verpakken. Dat wilde ik ook wel eens proberen en na een paar valse starts is het gelukt. Hier heb ik gekozen voor een "plat" zakje met een driehoekig filetpatroon.

Eigenlijk heb ik gewoon een flinke rechthoek gehaakt. Deze heb ik dichtgehaakt met een vasten. Vervolgens heb ik langs de bovenrand van het zakje stokjes gehaakt en daar een gehaakt koordje doorheen geregen als sluiting.

5 opmerkingen:

Jane zei

What a lovely gift bag

Corina zei

Leuk zeg!

Lia zei

Het gekozen filetpatroon is mooi, Miriam. Zoals je ziet is het meteen al goed gelukt ook.
groetjes, Lia

Tania zei

Wat een prachtig zakje! Ik kan me voorstellen dat je dat zo groot en klein kan maken als je cadeautje is. Heel erg handig!

marion zei

het klinkt nog vrij ingewikkeld, ga mne er eens in verdiepen want het is wel leuk voor restjes