woensdag 26 januari 2011

Molens


In de kerstvakantie hadden we jonge buitenlandse gasten, die we een paar "Hollandse" cadeautjes mee naar huis wilden geven zonder te vervallen in sleutelhangers met klompjes of porseleinen beeldjes. Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vond het aanbod bij de Xenos het leukste. Bovendien waren de blikken, kopjes, kaarten etcetera met Oudhollands dessin allemaal afgeprijsd. Helaas heb ik geen foto gemaakt van de pakketjes die we hebben samengesteld voor onze gasten.

Wél kan ik laten zien wat ik voor mezelf heb meegenomen: dit leuke molenband. Ik heb nog geen idee wat ik er mee ga doen, maar het komt vast wel eens van pas.

5 opmerkingen:

Lia zei

Oh, wat een leuk 'molen'bandje, Miriam. Om 'verliefd' op te raken...

Jane zei

I've still got the clogs I got when we visited for a holiday when I was seven years old. I used to wear them too

Pauline zei

Aha, de taize-gangers!
Leuk hoor!
En ook erg aardig om ze wat mee te geven.

Hetty zei

Schitterend wat een leuke molenband.
Ik ben altijd al gek op dat Delftsblauw geweest,die beeldjes zijn ook zo mooi.
Groetjes Hetty

Aty zei

leuk hoor het molenbandje echt hollands en dan de kleur vooral

groetjes,