woensdag 12 januari 2011

Drie kaarten


Op nieuwjaarsdag heb ik ook deze drie kaarten gefabriceerd. De bordeauxrode kaart bevat drie borduurseltjes die eigenlijk gemaakt zijn om deel uit te maken van een 15-zijdige biscornu. Uiteindelijk leek het me toch te pietepeuterige worden om de biscornu in elkaar te naaien en nu heb ik een heel stel lapjes over.

De paarse kaart bevat een tapisserie-werkje. Ik bleek nog wel zeven verschillende tinten paarse kaarten in voorraad te hebben en het viel niet mee om te kiezen. Ze konden eigenlijk allemaal wel, maar deze leek toch het beste te matchen.

In de doos met kaarten vond ik een aantal ornare-kaarten, ooit eens gekocht als uitverkoopje. Meteen heb ik er eentje geprikt, het is wel jammer om ze in een doos te laten liggen en er niets mee te doen. Misschien iets voor de verjaardag van een oudere dame of zo.

1 opmerking:

Corina zei

Mooie borduurkaarten! En dat prikken heb ik ook nog eens gedaan gehad...