zaterdag 22 januari 2011

Witte wintersjaal (10)

Er worden heel wat "witte wintersjaals" gebreid, veel meer dan ik van tevoren verwacht had toen ik het patroon uitschreef! Het grappige is dat ze ook allemaal een beetje anders zijn. Hierboven zie je de sjaal die Laura aan het breien is.
Joke is nu al halverwege de sjaal, maar op de tweede foto kun je haar beginnetje zien.

Hetty heeft stevig doorgebreid en haar sjaal is al helemaal af. Gefeliciteerd! Ook Esther schiet al goed op. Haar "halve" sjaal kun je hieronder zien.

Hartelijk bedankt voor de foto's!

3 opmerkingen:

Annemarie's Haakblog zei

Wow wat mooi!

kaatje zei

Prachtig al die breiwerken.
Ik kijk al weer uit naar het volgende breisel, groetjes Kaatje.

Ik zoek een kleurenkaart van Anchor borduurgaren.

Wie zou mij kunnen helpen?

sylvia zei

complimenten voor alle breisters, de sjaals zien er erg leuk uit!!!