maandag 14 november 2011

In opdracht


Deze week zullen er op de borduurblog de nodige kerstballen te zien zijn. Ik heb namelijk een bestelling van een winkel gekregen van een tiental gebreide kerstballen. Leuk om te doen, al zal ook wel weer fijn zijn als het af is. Ik hou toch het meest van afwisseling.

Afwisseling zoek ik nu in de keuze van de motieven, wol en zelfs in de techniek. De bal die ik hier op de foto heb gezet heeft geen ingebreide maar gemaasde motieven. Aan alle vier de kanten zit een ander motief: een rendier, een hart, een ster en een kroon. Arbeidsintensief om te doen, maar het resultaat stemt me tevreden.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

prachtige kerstbal

Marianne zei

leuk zèg!

Unknown zei

leuk he die ballen breien

The Stitching Room zei

En terecht!

Elizabeth zei

Wat liggen de rode steekjes er mooi bovenop, Miriam.. Dat is leuk.., een beetje reliëf in de kerstbal!
Dat moet ik ook eens gaan proberen..
Vind je het wel leuk om in opdracht te breien?

Groetjes, Elizabeth

Aty zei

mooi hoor de kerstbal, zelf heb er pas 1 af maar ja het is nog geen kerst.