dinsdag 19 november 2013

Origami



Weet je nog dat theezakjes vouwen zo'n rage was? Als enthousiaste vouwer (eigenlijk moet je natuurlijk Origami zeggen), deed ik meteen mee. Eerlijk gezegd heb ik nog steeds duizenden theezakjes in voorraad, waarvan een flink deel geknipt en op kleur gesorteerd. Ik sluit niet uit dat ik ooit weer door het virus gegrepen wordt.

Zo heb ik ook duizenden kraanvogels gevouwen op kleine schaal voor het merendeel van theezakjes. Volgens een Japanse legende mag de ontvanger van duizend kraanvogels een wens doen en zo heb ik een paar keer iemand geluk gewenst bij een bijzondere gelegenheid. Geregen en op kleur gesorteerd is dat een prachtig gezicht.

Ergens in een klein doosje kwam ik nog een restant tegen. Ze zijn een beetje verfomfaaid, maar het blijft een leuk gezicht zelfs bij slechts zestien exemplaren.

1 opmerking:

marion zei

o ja theezakjes vouwen van Tiny van der Plas. Ik heb ook heel veel gevouwen. Je kraanvogels zijn erg mooi..........