woensdag 22 januari 2014

Nieuw haakproject



Met één finish in de pocket en de tweede (de grijze sjaal) zeer nabij, mocht ik van mezelf wel een nieuw project starten. Er waren verschillende verleidingen, het is uiteindelijk de deken van little woollie geworden. Elizabeth wees me er nogmaals op, al had ik de deken al langer in de peiling. Zelf maakt ze trouwens de zeer populaire CAL die ook in het Nederlands wordt vertaald.

Aangezien ik een babydekentje haak, gaat het vooralsnog vrij snel met dit project. Je zult het regelmatig voorbij zien komen, want ik weet al voor welk kindje het wordt!

4 opmerkingen:

Elizabeth zei

Leuk dat je een ander dekentje haakt! Ze hebben best wat overeenkomsten, maar er zitten ook andere steken bij.
Leuk om te doen hè...?

Groetjes, Elizabeth

Petra zei

Ziet er mooi uit

Betsy zei

Dit is inderdaad ook een heel mooi dekentje. Mooi werkje om te doen met al die verschillende kleuren en motieven, denk ik.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

AnitaS zei

Leuke kleuren gebruik je.