vrijdag 21 augustus 2020

Drie speciale mondkapjes


In de zomervakantie heb ik drie mondkapjes gemaakt van speciale stoffen, zoals deze met een VOC-achtig motief van Petra Prins. Ik houd hier echt van, zo'n katoentje met een historisch motief.


Om niet te veel te blijven steken in wat ik zelf mooi vind, is er ook een mondkapje gemaakt met een bontgekleurde puzzelstof. Op zo'n klein oppervlak heeft dit motief me trouwens in positieve zin verrast.


Tot slot een mondkapje dat erg lijkt op mijn eerdere werk. Alleen de voering is anders. Als je goed kijkt, dan kun je bij alle drie de mondkapjes een randje voering zien. Ik heb ze expres een beetje verschoven neergelegd. In dit geval is de achterkant lila.

1 opmerking:

Bertiebo zei

Ze zijn leuk, vooral de eerste, omdat ik die stof echt prachtig vind