donderdag 27 augustus 2020

Muismat


Uiteindelijk is mijn werkstukje in Kopten-kelim een muismat geworden. Het borduurwerk zal gaan slijten, maar het is beter om het te gebruiken dan het in de kast te leggen.


Over het kleurverloop hebben we flink zitten dubben. Wel petrol, geen petrol? Leidend waren in ieder geval de aanwezige kleurtjes Appleton. Ik heb me immers voorgenomen om in 2020 geen handwerkmateriaal te kopen en tot nu toe lukt dat goed. Na het donkergroen had ik graag wat meer blauwe tinten gebruikt. Er was er echter slechts eentje in het mandje met Appleton in mijn kast.


Omdat ik de gekruiste steken zo fraai vind, eindig ik met een foto van de achterkant.

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Wat mooi is-ie geworden zeg! Ik heb zelf ook een geweldige muismat, gekocht in China, maar deze van jou is echt geweldig. Ik vind die steek ook zo mooi, maar dat zei ik geloof ik al

De Breimeisjes zei

Wat mooi! Ik hoop dat je er heel lang plezier van zult hebben!