dinsdag 29 december 2020

Jaaroverzicht (1)


Op mijn blog stond dit jaar in het teken van de Challenge 2020. Alleen in december heb ik verzaakt, verder heb ik het dapper volgehouden. Hoewel er niemand met me mee heeft gedaan, zoals eigenlijk wel de bedoeling was. Veel leuker om samen uit te wisselen en te borduren aan zo'n project!


Toch ben ik wel tevreden. Er zijn een aantal leuke borduurproefjes uit voortgekomen, ook in mij tot dan toe onbekende technieken.


Zoals wel te verwachten viel, is het werk in stijlen waarin ik vaardiger ben het meest geslaagd.


Met plezier gebruik ik vrijwel dagelijks de muismat en een aantal dingen liggen nog te wachten op verdere verwerking. Zoals de zes diamanten bestemd voor een boekomslag en wat kleine formaatjes bedoeld om ATC's van te maken.

Komend jaar ga ik kijken wat er op mijn pad komt, er zijn nog geen vastomlijnde borduurplannen.

Geen opmerkingen: