vrijdag 18 december 2020

Christmas is coming (19)

Het is leuk om aan een kerstcadeautje een zelfgemaakt label te hangen. Nou kan je daarvoor een gekocht speciaal kaartje voor gebruiken, dat je bijvoorbeeld bij Garen en zo kan kopen. Om het geld hoef je het niet te laten, maar ik heb nu eenmaal met mezelf afgesproken dat ik 2020 niets op handwerkgebied zal aanschaffen. Voorraad genoeg!

Daarom heb ik zelf een label gemaakt, met behulp van een klein stukje plastic canvas. Eerst heb ik de rand afgewerkt (dat is het lastigste, zoals je een klein beetje op de foto kunt zien) en daarna heb ik in kruissteekjes met wit een initiaal geborduurd. De overgebleven ruimte heb ik opgevuld met rode steken. Het had nog iets kleiner kunnen zijn, dan was het minder werk geweest. Maar in 2 1/2 uur was ik toch klaar.

1 opmerking:

De Breimeisjes zei

Ja, dat is toch nog wel een klusje, hé!
Prachtige letter trouwens.