dinsdag 31 januari 2023

Wildlife

Vandaag pronk ik graag nog een keer met andermans veren. Weten jullie nog dat ik vertelde over de honderdjarige mevrouw die met trots haar prachtige borduurwerken liet zien? De olifanten zijn een deel van dit grote borduurwerk.
Het is wel als geheel gefotografeerd, maar door het kunstlicht kun je de weerspiegeling van de plafonnière zien.
En natuurlijk doordat er glas voor de ingelijste borduurwerken is gezet. Daar kun je verschillend over denken. Ik ben in ieder geval geen groot fan en kies er zelf altijd voor om er alleen een lijst(je) om te doen.
Er zijn vast heel veel verschillende tinten garen gebruikt, het lijkt me een ongelofelijk uitzoekwerk. Ik heb in ieder geval mijn ogen uitgekeken en er hing nog veel meer!

4 opmerkingen:

Elizabeth zei

Tjonge, daar heb ik echt bewondering voor! Dat is niet zomaar een borduurwerkje, daar is een lange adem voor nodig...

Dientje zei

Prachtig gemaakt. Oh en al die tinten die op elkaar lijken. Grote borduurwerken liet ik ook achter glas doen. Scheelt met stof en verkleuren. Groet, Dientje

Bertiebo zei

Heel fraai en wat je zegt... al die kleuren draad

Marianne zei

Die tijgers en die giraffen heb ik ook gemaakt, die hangen bij ons in de woonkamer, ingelijst met passe-partout en glas ervoor ;-)