vrijdag 2 februari 2024

Flamingo

Op de recente handwerkbeurs in Houten heb ik ook een paar pakketjes van Mouseloft gekocht. Het zijn zogenaamde Stitchlets: kleine, handzame en toch complete sets. Ik neem ze mee met name mee tijdens iets langere treinreizen. Van de borduurwerkjes maak ik daarna kaarten. Dat laatste is hier duidelijk nog niet gebeurd, het werkje heeft zelfs nog geen strijkbout gezien. Ik vind het een vrolijk stemmend resultaat.

De witte kringen in het wateroppervlak zijn niet per se een waardevolle toevoeging. Er waren al wat twijfels bij mij voordat ik ze borduurde en helaas worden die twijfels bevestigd nu ze geborduurd zijn. Het uithalen lukt misschien niet goed, dus hier blijven de witte steekjes toch zitten.

3 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Bij twijfel... Lastig altijd.
De flamingo op zich is inderdaad heel leuk en vrolijk.

miekequilt zei

Wat een mooie kleurige flamingo. Ik vind het wit niet storend.

Elizabeth zei

Handig die pakketjes; zo heb je alles bij de hand..