donderdag 29 augustus 2024

Hamburg tips

Ik maak even een sprongetje in de tijd met mijn verhalen over Hamburg. Op de laatste avond ontdekte ik namelijk pas Standort Hamburg. Goede tips in het Nederlands, ook van minder standaard uitstapjes.

Zelf ben ik natuurlijk allerminst een expert, na vijf dagen Hamburg. Wat ik echter zeker kan aanraden, is de Hamburg Card. Erg makkelijk als je veel met het OV wilt gaan reizen, zoals ik deed. Daarnaast geeft de kaart ook korting op musea, waar ik ook goed gebruik van heb gemaakt.

Een sympathiek initiatief waar mijn oog op viel, waren deze boekenrekjes in de bus. Alleen .... er zat steeds niets in!

2 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ik ben zelf nog nooit die kant op geweest, dus leuk om te zien hoe het er daar uit ziet... Wie weet komt het er nog eens van. Mooie foto's liet je in je vorige bericht zien! Ik houd er ook van om vroeg op pad te gaan...

miekequilt zei

Jammer, dat lege boekenrek. Het idee is erg leuk.