zaterdag 25 augustus 2012

Four Seasons Vine Lace Vest


Four Seasons Vine Lace Vest heet mijn nieuwste breiproject. Het is een hele mond vol voor een kort vestje met een heel klein mouwtje. Op Ravelry zijn er vele voorbeelden van dit vest te vinden, allemaal weer een beetje anders. Mijn vestje gaat ook wat afwijken omdat het materiaal dat ik gebruik dunner is dan voorgeschreven wordt. Ik brei dus met naalden 3 en 4 1/2 ter vervanging van 4 en 5 1/2. Het genoemde aantal steken houd ik wel aan, maar ik brei een maat groter om (hopelijk) de juiste afmetingen te krijgen.

NB Op de foto lijkt het patroon misschien een beetje onregelmatig. Dat is niet zo, maar het kruipt nogal in elkaar en daardoor oogt het zo.

4 opmerkingen:

Jane zei

That's a lovely pattern, I shall look forward to seeing your finished version

marion zei

wat een moelijk patroon lijkt me......

AnitaS zei

Mooi maar het lijkt me knap lastig.

Aty zei

Lijkt me erg mooi worden ben benieuwd naar het eindresultaat.