zondag 26 augustus 2012

Roermond (3)


Eerlijk gezegd heb ik nog een aardig stel foto's "in voorraad" van mijn bezoek aan de tentoonstelling aldaar.


De pronkrollen bevatten zoveel deeltjes dat je eigenlijk wel drie logjes kunt wijden aan elke rol. Het licht was echter niet optimaal om te fotograferen in deze gang, dus heb ik me beperkt tot een enkel plaatje.


Na de pronkrollen kwam het Lierse kant van Fie van Dijk. Zij liet niet alleen heel veel werkstukken zien, maar gaf ook een demonstratie. Op 20 en 22 september is haar jubileumexpositie in Lunteren, wie weet ga ik het redden om dan een kijkje te nemen.


Ter afsluiting vandaag een foto van wit-op-wit werk. Het liet zich moeilijk fotograferen, maar was prachtig gedetailleerd en afwisselend. Hier hou ik van!


6 opmerkingen:

Corina zei

Wow, wat mooi!

Unknown zei

Allemaal heel prachtig hoor, ik wou dat ik er zelf bij was, je mag er zekers nog een logje aan wijden kan er niet genoeg van krijgen.

groetjes cindy

Betsy zei

De foto's zijn al prachtig, maar wat zul jij van dit moois genoten hebben door het van dichtbij te kunnen zien.
Hier mag je best nog meer van laten zien. Wat is dit mooi!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

AnitaS zei

Wat een prachtige kunstwerken.

marion zei

het een is nog mooier als het andere, weten ze al wanneer volgend jaar de tentoonstelling is?

Jeanny zei

Jammer, dat we elkaar niet hebben gesproken, of toch wel?? Ik zie in ieder geval wel foto's van mijn werk.
Groetjes.