dinsdag 21 augustus 2012

Roermond (1)


Morgen vertel ik jullie meer over de tentoonstelling in Roermond ...

Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan op het moment dat onze internetverbinding er opeens uitlag. Er langdurig uitlag, wel te verstaan. De boosdoener bleek trouwens de update van McAfee. Dus heb je soortgelijke problemen met de Experiabox, ik kan het nu voor je oplossen! De klantenservice van KPN trouwens inmiddels ook.



Natuurlijk ga ik nu wel verslag doen van de tentoonstelling. Ik heb zoveel moois gezien! Helaas kun je er niet meer heen, het duurde drie dagen. Maar vandaag kun je een beetje meegenieten d.m.v. de foto's.


De letterbak (foto 1) was om te watertanden. Veel ander borduurwerk was ook in de bij mij zo geliefde Franse stijl. Dit zijn nog maar de eerste vijf foto's. Will be continued!

3 opmerkingen:

AnitaS zei

Mooi borduurwerk. Die letterbak is wel heel mooi.

Grit zei

Wunderschöne Arbeiten. besonders gefallen mir die Mustertücher.
Liebe Grüße Grit

De borduurvrouw zei

Hé Miriam, was jij er ook? Wat jammer dat we elkaar niet even gesproken hebben.
Die letterbak was inderdaad geweldig.