zondag 7 oktober 2012

De stand van zaken

Het lijstje van meehakers is weer eentje langer geworden, hoewel we de eindstreep naderen.
  • 1. Marjan is een tweede kleedje begonnen met haaknaald 1,5. Hieronder twee foto's, waarop je kunt zien hoe goed ze daar al mee vordert:



  • 2. Ria van Ienieminie ontdekte toch nóg een fout in toer 42. Als je die toer nog gaat haken, kijk dan even naar de aangepaste beschrijving op mijn blog.
  • 3. Aty van Aty's weblog is een mooi werkstuk aan het haken. Kijk maar!


  • 4. Hetty van Hetty's handwerken had een paar hobbeltjes te nemen, maar kan nu tevreden zijn met haar werk tot nu toe.


  • 5. Ingrid stuurde vorige week per ongeluk de foto naar een verkeerd adres, maar ze is vrijwel "bij":


  • 6. Jacqueline van de blog Knutsel-mam
  • 7. Janneke
  • 8. Marga van de blog Haken met Marga werkt lekker door:


  • 9. Mary
  • 10. Het kleed van Gré van de blog Berkeboom heeft nu de goede maat, dus zij houdt haar werkstuk zo. Vorige week kon je haar werk al bewonderen.
  • 11. Judith van de blog Kreatieve.
  • 12. Marjolein van de blog Ravelein
  • 13. Petra van Een ander leven.
  • 14. Simonne van Simonne's blog
  • 15. Susan van de blog Mayte4U.
  • 16. Els voegt steeds een nieuwe kleur toe aan haar haakwerk:



  • 17. Jacq van Haakwerk enzo hoekje is met Zpagetti een enorm kleed aan het haken. Leuk om te zien!

NB Door een verkeerde instelling van het fotoprogramma, zijn vrijwel alle foto's onbedoeld zwart-wit geworden. Sorry, vanaf morgen plaats ik weer kleurenfoto's.

5 opmerkingen:

Marga zei

Wat een prachtige kleedjes!!!!

Ik zit alleen met een probleem bij toer 52. Ik kom uit met 15 stokjes tegen het begin van 15 stokjes. Ik mis dus een heel stuk en weet niet wat nu te doen. Iemand ook vast gelopen of heb ik ergens eerder een fout gemaakt?
Alles klopte tot nu toe.
Graag een reactie!!!! Kan nu niet meer verder.

Aty zei

Klopt hier loop ik nu ook vast 15 vasten aan het eind van de toer dus je hebt dan 30 vasten. 15 aan het begin en aan het eind. Groetjes

Aty zei

Ik heb het veranderd en kon nu uit. Je begint met 3 lossen, 1 stokje in dezelfde steek, 2 lossen, ketting van 6 lossen, 15 vasten, ketting van 6 lossen. herhaal. Groetjes

Marga zei

Aty, ik ben blij, dat jij daar ook last van had, want ik zag het al helemaal niet meer zitten. Niet beginnen met de 15 vasten, maar met 2 stokjes, 2 lossen, 2 stokjes en dan verder met de 6 lossen enz.

Bedankt voor de uitleg, kan ik gelukkig weer verder.

Judith zei

wat zie ze er mooi uit al die kleedjes.
zojuist deel 3 afgewerkt en snel met deel 4 begonnen.