maandag 15 oktober 2012

Punnikklosje


Hier zie je de onderdelen van een punnikklosje van de Zeeman. Recent is daar namelijk het een en ander te koop buiten de vaste collectie breiwol. Eenvoudige haakpakketjes bijvoorbeeld, die ik overigens niet zo leuk vind. Maar ook dit punnikklosje. Erg roze, heel goedkoop én reuze functioneel zo blijkt.


Er zijn zes knopjes i.p.v. de traditionele vier. Die knopjes hebben een soort haakjes, zodat je wol niet zo snel van het knopje afglijdt. Het gaat supersnel en levert een dikkere sliert op natuurlijk. Een aanrader!


6 opmerkingen:

Dirkje Spreeuw zei

Een goeie tip, Miriam, dank je wel. Ik heb er binnenkort eentje nodig, dus ga ik maar eens even bij een Zeeman in de buurt kijken.
Groetjes en een fijne dag.
Paula

AnitaS zei

Veel handiger. Maar onze zelfgemaakte houten klosjes waren wel veel mooier.

Elza zei

Leuk ding ga even kijken vanmiddag.
Bedankt voor de tip.

Threads and thoughts zei

Ik moet ook maar eens gaan kijken, ik heb er eentje thuis, maar een beetje onhandig voor kleine vingertjes.
Ik heb ook een soort punnikapparaatje gezien om kousen te breien, met hiel en al, wil ik toch ook even proberen, ze bestaan in S, M en l, (van maat 20 tot 46.

Elizabeth zei

Op naar de Zeeman...! Dit is een goeie tip, ik vind het ook leuk om in voorraad te hebben als cadeautje..
Bedankt voor je tip!

Groetjes, elizabeth

Pytsje zei

ik ga m ook zeker halen!