zaterdag 20 oktober 2012

Het kleed is af!

Nou ja, af ..... Bij sommige mensen is het helemaal klaar, bij anderen heb ik geen idee. Deze week heb ik de moeite genomen om ook alle blogs af te gaan om te zien hoever men is. Maar de eerste foto's zijn binnen en ik ben blij dat er zoveel mensen hebben meegehaakt. Heb je overigens nog haaktechnische problemen, laat het dan gerust weten.
  • 1. Marjan
  • 2. Ria van Ienieminie is in voorbereiding op een beurs in de Elzas, maar haakt toch mooi door op klein formaat.


  • 3. Aty van Aty's weblog heeft het kleed voltooid én opgespannen. Prachtig!


  • 4. Hetty van Hetty's handwerken is ook helemaal klaar. Erg mooi!


  • 5. Ingrid
  • 6. Jacqueline van de blog Knutsel-mam
  • is volgens haar blogberichten gevorderd tot het vijfde deel van het patroon. Het geheel ziet er erg netjes uit, maar ik denk dat ze nog wel even te gaan heeft.
  • 7. Het kleed van Janneke is nog "in progress", ze is bij toer 35. Maar het komt er!
  • 8. Marga van de blog Haken met Marga heeft op 5 oktober haar laatste update gegeven op haar blog. Ze heeft in ieder geval de vijftigste toer voltooid, een toer die mij veel doorzettingsvermogen heeft gekost.
  • 9. Mary heeft de eindstreep ook bereikt. Haar kleed ziet er heel netjes en mooi uit.


  • 10. Het kleed van Gré van de blog Berkeboom heeft nu de goede maat, dus zij houdt haar werkstuk zo.
  • 11. Judith van de blog Kreatieve doet aan veel wekelijkse projecten mee. Geen wonder dus dat ze gevorderd lijkt tot CAL 3. De rest volgt vast, zij het een beetje later.
  • 12. Marjolein van de blog Ravelein is klaar en wil haar gehaakte kleed graag ruilen voor sokkenwol. Dus als je niet kan haken maar dit wel een mooi kleed vindt, grijp je kans!



  • 13. Petra van Een ander leven is wel begonnen, maar er zijn nog flink wat toertjes te gaan. Succes!
  • 14. Simonne van Simonne's blog is van plan om een kommetje te maken van het tot nu toe gehaakte stuk. Lijkt me een leuk plan!
  • 15. Susan van de blog Mayte4U is bezig met deel 3.
  • 16. Els was de eerste die een foto stuurde van het voltooide resultaat. Ik blijf het aardig vinden dat ze zoveel kleuren heeft gebruikt en daardoor een uniek kleed heeft.


  • 17. Jacq van Haakwerk enzo hoekje heeft inmiddels een kleed met een doorsnede van 170 centimeter. Natuurlijk is het nog niet af, maar misschien is het formaat zo wel groot genoeg!
Als ik foto's krijg, dan zal ik ze uiteraard plaatsen op mijn blog. Verder is het project hiermee voltooid. Ik heb er veel plezier aan gehad en volgens mij veel medehaaksters ook. Beginnen aan een eigen kleed kan natuurlijk altijd nog!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Ze zijn heel erg mooi geworden!!
Zelf ben ik pas bij toer 35, maar als hij af is stuur ik je een foto. Ik vind het nog steeds leuk om te doen. En bedankt hiervoor!
Groetjes Janneke

Marga zei

Wat zijn ze mooi geworden, de kleedjes. De mijn ligt ook al op tafel, maar moet er nog een foto van maken. Die komt zo snel mogelijk! Het was een heel leuk project en ik heb er enorm van genoten. Het heeft mij een mooi kleed opgeleverd, dat ik anders nooit zou hebben gemaakt!
Mijn dank aan jou, Miriam, voor dit leuke haken met elkaar. Voor herhaling vatbaar hoor!!!!!

Anoniem zei

Wat een leuk gezicht de mooi kleedjes te zien zo....ik vond het heel leuk om zo te haken...

Aty zei

Wat leuk zo de verhaaltjes en foto's. Ik vond het leuk om mee te doen. Dank je wel Miriam. Fijn weekend.

Moois van mie zei

prachtig!

Johanna Zweden zei

Wat is dat mooi geworden
'fijn weekeinden liefs joke

AnitaS zei

Mooi al die gehaakte kleden. Leuk dat je zo veel gevolg hebt gekregen.

Jacq zei

Super dat je dit mogelijk hebt gemaakt. Ik ga nog even door. Als mijn kleed af is zal ik je een berichtje sturen.

Groet,
Jacq

Dirkje Spreeuw zei

Mooie kleden zijn het geworden!
Groetjes,
Paula

Jacqueline zei

Vandaag heb ik mijn kleedje op mijn blog laten zien! Bedankt voor het organiseren van deze CAL. Ik vond het erg leuk om mee te doen!
Vriendelijke groetjes Jacqueline