woensdag 24 oktober 2012

Een bijzondere felicitatie


Een week geleden was ik jarig en ik heb vele felicitaties ontvangen, waarvoor mijn dank! Er was een bijzondere bij, namelijk het mailtje van Kaatje. Zij schreef dat ze via mijn blog bij het werk van Michael Powell was terechtgekomen. Ze heeft een ontwerp van hem gekocht én afgemaakt. Dat is eerlijk gezegd nogal veel werk, dus ik vind het bewonderenswaardig. Ook mooi trouwens, dat schreef ik eerder al. Hierboven vind je het werk van Kaatje. Is het geen plaatje?

NB Als je het wat groter wilt zien, klik dan op de foto.


7 opmerkingen:

marion zei

dat is zeker een mooi werk.........

Virpi zei

Lovely design, plenty of backstitches though.

AnitaS zei

Heel mooi. Wat een werk.

Anoniem zei

schitterend!!!!!!
evelien

Dirkje Spreeuw zei

dat is inderdaad een plaatje. Wat een leuk ontwerp!
Groetjes,
Paula

Anoniem zei

Dat is erg mooi geworden.
'kHeb een tijdje het tijdschrift Cross Stitcher gehad en daar stond ook vaak werk van hem in.
Heb je verjaardag gemist,maar beter laat dan nooit--alsnog van harte gefeliciteerd.
groetjes,Truus uit Drenthe

Betsy zei

Wow, die is inderdaad heel erg mooi!

Jouw verjaardag onthou ik nu vast wel ;)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn