woensdag 18 januari 2023

Babydekentjes

In de loop der tijd heb ik heel wat babydekentjes gemaakt. Terugkijkend op mijn blog vond ik zo vijf verschillende exemplaren, maar het zijn er nog veel meer.
Alleen het laatste exemplaar is nog bij mij thuis en het heeft ook al een duidelijke bestemming.


Over het algemeen begin ik pas te breien of haken als ik hoor dat er een babytje op komst is.



Een duidelijke favoriet heb ik niet, dat komt misschien ook wel omdat ik probeer iets te maken dat bij de ontvanger past.



3 opmerkingen:

Bertiebo zei

Ik haal het niet bij jou. Ik heb er drie gemaakt

Elizabeth zei

Het is altijd weer leuk om een dekentje te maken en wat een mooie exemplaren maakte je!

Christina zei

Wat is die bovenste met dat subtiele kleurverloop prachtig! De andere ook hoor, maar die bovenste is helemaal mijn smaak :-)