maandag 25 juli 2011

Drie bloemenkaarten

Gestimuleerd en geïnspireerd door mijn eerste Etsy-verkoop, heb ik gisteren nog een paar vrolijke kaarten gemaakt voor de Etsy shop. Dankjewel Edith, voor je aankoop! En ook alle tipgevers die naar mijn winkeltje hebben gekeken hartelijk dank!

De algemene teneur van de tips was: rustig afwachten én veel reclame maken, vooral bij niet-handwerkende mensen. Daar is deze blog niet het beste medium voor, maar toch verwijs ik jullie nog even naar mijn vorige bericht en naar de couponcode die nog tot eind juli geldig is.

4 opmerkingen:

Edith zei

Hoi Miriam!
Vandaag ontving ik mijn bestelde kaart. In het echt is ie nog véél mooier als op de foto. En bedankt voor het extraatje, die stuur ik ook gauw de wereld in!

Deze nieuwe kaarten zijn ook weer juweeltjes ...... die zijn vast en zeker zo verkocht!

Succes verder, ik blijf je volgen ;-)) Groetjes!

Edith zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Edith zei

Miriam, kunnen we je ook vinden op Facebook? Ik heb op mijn FB-homepage een post geplaatst met verwijzing naar je winkel ..... Op die manier wordt je netwerk weer een stukje groter ;-))

marion zei

mooie kaarten en een slim plan van de reclame