maandag 4 juli 2011

Made in Utrecht

De laatste weken ben ik bezig met het opstarten van een eigen Etsy-winkeltje. Er zijn al aardig wat hobbels genomen, maar echt klaar ben ik beslist nog niet.

Het bedenken/maken van een banner bijvoorbeeld, viel beslist niet mee. Eerst ben ik een hele tijd met Picnik in de weer geweest, met de bedoeling een collage te maken van een paar werkstukjes. Het lukte wel, zoals je hierboven kunt zien. Maar .... een banner met de afmetingen 760 x 100 pixels werd het niet.

Uiteindelijk heb ik maar voor een simpele uitsnede van een foto gekozen. Voorlopig tenminste, want als ik wat beters weet of vindt dan kan ik de banner zó veranderen.

Mijn winkeltje Made in Utrecht is inmiddels open. Al zijn er tot nu toe slechts twee artikelen te koop, ik ben er trots op!

7 opmerkingen:

Jane zei

Well done, I wish you every success

Miriam zei

Leuk! Ik heb je dáár bij m'n favorieten gezet (als winkel en die gr♥nnyt♥s), en ik heb je aan m'n circle toegevoegd. Dan zien alle anderen in m'n cirkel (niet dat dat er nou zoveel zijn hoor) meteen jouw grannytas. Beetje publiciteit als beginnende winkel is nooit weg hè.

Groetjes en succes met 'de zaak'
Miriam

Annet zei

Succes!
woordverificatie: clant!!!

Elizabeth zei

Wat leuk, veel succes gewenst!

Miriam zei

Bedankt voor de aardige reacties op dit wat commerciële bericht!

Hallo Peetje zei

Commercieel of niet, ik vind het heel leuk dat je dit doet.. zo avontuurlijk ben ik zelf niet om een internet winkeltje te beginnen..
Ik ben heel benieuwd hoe je het verder aan gaat pakken
veel suc6
groetjes - Petra

Riet zei

Miriam veel succes met "made in Utrecht". Ik hoop dat je veel gaat verkopen.
Groetjes Riet