vrijdag 29 juli 2011

Etsy reclame


Om misverstanden te voorkomen, heb ik het meteen in de titel geschreven: dit is een reclameboodschap. Dit keer niet voor mijn eigen werk, maar voor Etsy in het algemeen. In Nederland is Etsy bij veel mensen nog niet bekend, dus een beetje promotie kan geen kwaad.

Je kunt er namelijk unieke, prachtige, lekkere, stoere en mooie producten kopen, die ook nog eens handgemaakt zijn. Het is natuurlijk wel goedkoper en eenvoudiger om lokaal te kopen, dus binnen Nederland. Om mijn medeverkopers een beetje te helpen, heb ik een zogenaamde treasury gemaakt met louter Nederlandse producten. Kijk eens naar de prachtige vilten sjaal, de warme wanten, de feestelijke koekjes en de lieve aardbeienbroche! En er is nog veel meer te zien op Etsy ....

NB Met de kortingscode BORDUURBLOG krijg je nog 3 dagen 25% korting in mijn Etsy-winkeltje.

1 opmerking:

Miriam zei

Ow 25% korting, dan weet ik al wat ik ga bestellen bij je!!!

Groetjes
Miriam