zaterdag 15 september 2012

CAL (deel 3)


Hierboven staat een erg haastige foto bij het laatste daglicht van wat nog niet helemaal fase 3 is van de CAL. Tja, de dagen worden korter en ik moet weer erg wennen aan het kiezen van het juiste moment voor het maken van een foto. Ik kan moeilijk op mijn werk een foto van het gehaakte kleed gaan maken. Nou ja, wie weet ....

Toer 29: Halve vasten naar het tweede stokje van de 7, 3 lossen, een stokje in de volgende 5 steken, *2 lossen, 6 stokjes in 7 stokjes van de vorige toer waarbij je het eerste stokje van de 7 overslaat* Herhaal het gedeelte tussen de **
Toer 30: Alle rijen beginnen met 3 lossen om het eerste stokje te vormen, dit zal niet worden herhaald. *Vijf stokjes boven zes stokjes, waarbij je de eerste overslaat. Twee lossen, 1 stokje in de tussenruimte [gevormd door de 2 lossen uit de vorige toer], 2 lossen*. Herhalen.
Toer 31: *4 stokjes boven 5 stokjes, (2 lossen, 1 stokje in de tussenruimte) 2x, 2 lossen* Herhalen.
Toer 32: *3 stokjes boven 4 stokjes, (2 lossen, 1 stokje in de tussenruimte) 3x, 2 lossen*. Herhalen.
Toer 33: * 2 stokjes boven 3 stokjes, (2 lossen, 1 stokje in de tussenruimte) 2x, 1 stokje op stokje uit vorige toer, (1 stokje in de tussenruimte, 2 lossen) 2x*. Herhalen
Toer 34: * 1 stokje boven 2 stokjes, (2 lossen, 1 stokje in de tussenruimte) 2x, 1 stokje in elk van de 3 stokjes, (1 stokje in de tussenruimte, 2 lossen) 2x*. Herhalen.
Toer 35: Maak 7 stokjes boven 5 stokjes en aan weerszijden 3 tussenruimtes.
Toer 36: Maak 9 stokjes boven 7 stokjes en aan weerszijden 2 tussenruimtes.
Toer 37: 11 stokjes boven 9 stokjes en 1 tussenruimte er tussenin.
Toer 38: 1 stokje in elke steek.

Hieronder vind je nog een detailfoto van deze fase. Hier ben ik overigens wel klaar met toer 38.



9 opmerkingen:

Anoniem zei

Dank je wel voor het derde deeltje ik ben helemaal bij dus ik kan vandaag fijn doorhaken.

Aty zei

Dank je wel voor deel 3, kunnen we weer fijn verder. Groetjes.

Hetty zei

Bedankt voor het 3 deel,kan ik weer fijn verder.
Fijn weekend groetjes Hetty.

Marga zei

Ben al bezig hoor!!!!

Judith zei

ga zo gelijk verder bedank voor deel 3
groetjes Judith

Berkeboom zei

Dank je wel voor deel 3.
Heb al buiten zitten haken. Mooi weer en een leuk werkje.
Groetjes Gré

Jacqueline zei

Bedankt.. Ik denk, dat ik er donderdag aan ga beginnen!
Wat zijn er al veel mee-hakers hé!

Unknown zei

ik wil graag deel 6 en 7 hebben

Miriam zei

Dag Vera,

Deze delen staan gewoon op mijn blog, namelijk bij 6 en 13 oktober 2012. Succes!