dinsdag 25 september 2012

Tic-tac-toe


Oftewel "boter, kaas en eieren" in het Nederlands. Voor mijn werk ben ik een verteltas aan het maken en dit spelletje maakt er deel van uit. Het is gemaakt met behulp van een theedoek met grote ruiten, een lila lapje voor de achterkant en een stukje dik vilt. O ja, en de naaimachine en een goede schaar. Voor de verteltas is het handig om het op tamelijk grote schaal te maken en ook de flexibiliteit van textiel komt van pas. Volgens mij kan je het zo nadoen, zonder verdere beschrijving.


6 opmerkingen:

AnitaS zei

Leuk gemaakt.

Aty zei

Echt leuk zo'n verteltas

Moois van mie zei

wij noemen dat ' oxo' naar het bouillondrankje

Anoniem zei

Deze verteltas doet me denken aan de tijd,dat ik kleuterjuf was-heeeel lang geleden.
Bij de LTC is het minimumbedrag 25 euro.www.ltcleiden.nl
Maar dat had je misschien al gevonden?
Je kunt er ook heen als je in de buurt woont.Adres staat wel op de site.
succes
groetjes,Truus uit Drenthe

Betsy zei

Leuk idee om het zo te maken. Ik heb zelf een spel van vilt gemaakt, maar dan een stuk kleiner...
Voor de verteltas is deze natuurlijk meer geschikt.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Miriam zei

Dankjewel "me" dat is leuk om te weten!

Truus ik had nog niet uitgevonden dat je ook langs kon bij LTC. Ik vind het eerlijk gezegd wel een vondst. Misschien iets voor de herfstvakantie. Bedankt!