dinsdag 11 september 2012

Lijstje van deelnemers CAL/HAL

Om het overzichtelijk te houden - vooral voor mezelf eerlijk gezegd - heb ik een deelnemerslijst gemaakt van de CAL:
  • De eerste die zich aanmeldde, was Marjan. Zij heeft geen blog, maar breide samen met mij aan de Burridge Lake Aran Afghan. Als je het destijds een beetje gevolgd hebt, dan weet je dat haar deken af is en de mijne nog niet!
  • Op een heel kleine schaal haakt Ria van Ienieminie mee
  • Aty haakt met naald 1,75. Zij heeft zowel deel 1 als deel 2 voltooid.


  • De vierde deelneemster is Hetty. Zij was niet helemaal tevreden over het resultaat tot nu toe en is met naald 1,75 opnieuw begonnen.


  • Ingrid heeft het eerste deel ook al af. Zij werkt met beige katoen.
  • Ook Jacqueline ligt op schema.
  • Janneke is na jaren weer aan het haken. Ze gebruikt zwart garen en haaknaald nummer 4.

  • Marga haakt met lila. Kijk maar op haar blog!


  • Met Durable glanskatoen no. 12 doet Mary ook mee. Ze heeft deel 1 en 2 al af zoals je ziet.

  • Van Gré heb ik ook bericht gekregen dat ze met ons meedoet.
  • Per ongeluk was ik Judith vergeten, maar op haar blog kun je zien dat ze in het blauw meehaakt aan het kleed.
  • Marjolein liet me vandaag weten snel van start te gaan met Coon katoen en haaknaald nummer 2.
Wat een lijst hè, dat had ik niet verwacht van tevoren. Ben ik je toch vergeten, stuur me dan asjeblieft een berichtje. Het is zeker niet met opzet gebeurd.

5 opmerkingen:

Corina zei

Wat leuk zoveel deelnemers, er is in elk geval nog een, op een internetclubje kwam ik nog een blauwe versie tegen.

Aty zei

Leuk dat je het van iedereen erop zet.

Judith zei

ik doe ook gezellig mee deel 1 staat al op mijn blog en deel 2 zal ik straks even plaatsen.
kan niet wachten tot deel 3 er is.

groetjes judith

Hetty zei

Leuk Miriam zo als je dat van de deelneemsters er op zet.
Ik kijk al uit naar deel 3.
Groetjes Hetty.

Petra zei

Ik zag vannacht deze post in mijn nachtdienst en ik heb besloten mee te doen, morgen katoen kopen en dan ga ik aan de slag