dinsdag 18 september 2012

Spoeltje


Voor school naaide ik een grappig (en simpel) gordijntje voor een kast. Ik zal binnenkort eens een foto maken, dan kun je het dessin zien. Maar de buurkast had ook nog een afsluiting nodig en mijn couponnetje was groot genoeg voor één kast. Na wat puzzelen vond ik een tweede effen lapje dat combineerde met het eerste. En toen was mijn spoel op.

Geen probleem zul je denken. Maar ik heb me toch zitten teuten met dat ene spoeltje. Het spoeltje draaide wel, de klos echter liep niet mee. Tja, dan komt er niets op het spoeltje. Uiteindelijk is het opgelost, nadat er een knoop was gemaakt in de draad op het spoeltje. Zo hoort het niet (en het zal als de spoel leegraakt wel lastig zijn), maar het werkt wel. Ik kan verder!

2 opmerkingen:

AnitaS zei

Lastig soms zo'n spoeltje. Ik draai het draadje er eerst altijd een paar maal omheen.

Marloeskreatief zei

Er zit meestal een openingetje in een spoel daar steek je het draadje door en houd je even vast daarna gaat het vanzelf ,ben ik ook pas achter gekomen ,dus wie weet kijk maar is Gr. Marloeskreatief